Sunday, November 21, 2010

Najwa. Yang Teristimewa

Najwa. Baby ni anak kazen ayah. Anak mak su Safura. Sekali pandang memang dah nampak lain kan. Tapi Najwa ni baik sangat. Tak kuat merengek. Ibu dia cakap,nak jaga dia pon senang. Nak tidur kan pon senang,tepuk tepuk je belakang Najwa. Sumpah i cakap,i sayang betul baby ni. Dan bila i dah dapat pegang baby ni,jangan harap lah sesiapa nak pegang dia pulak. Tak sabar nak tunggu dia besar. Nak cium cium dia lagi.Nak borak dengan dia. Nak bawak dia jalan jalan. Rasa macam nak mintak izin ibu dia nak jaga dia seminggu. Kalau dapat,alhamdulillah. :))




No comments:

Post a Comment