Friday, August 13, 2010

Edisi terpaling khas untuk Nazmin Saget

Mulai sekarang,aku anggap kau sama je macam penagih dadah kat tepi lorong tu. Hidup tak ada masa depan. Kau jijik. Kau tak layak berkawan dengan aku. Aku dah bosan dengan kau. Aku dah penat layan kau selama ni. Aku menyesal tak dengar cakap orang pasal kau . Okay sekarang masa untuk kau berambus pergi mati. Fin.

2 comments:

  1. awatnya leha?
    lex..krang naeq darah..
    engt azrul ;))

    ReplyDelete
  2. azrol? ahhahah. kencang sgt tu..
    nasib baik korg ad utk menghiburkan hari leha yang lara ni. :)

    ReplyDelete