Sunday, August 22, 2010

Buka puasa kali ini ditaja oleh Massy Snd Bhd. :)
Tengs Massy! :)



Meja tu sangat kecil. Mana lah muat makanan kitaorang.

Cuma meniru gaya senyum Massy tapi tak berhasil. Macam nenek kat Gombak tu je. 

Baju Massy dah sama dah dengan menu card tuh. 

Dayah muka ngantok la tuh. Budak ni memang kuat sesangat tidur. Badan slim gak. hmmmmm


 Nisa buat muka sabah dia pulaaaaaak. Haaaihhhhh geram aku!!

HAaaaaaaaaaa cha paling bagus. Muka senyum  je. Manis. Ayu. Anak dara lah kata kan.
*memang la sebab hang tak puasa!

Bergambar bersama menaja pada malam itu. 

*time makan tak amik gambar langsung sebab tak baik time makan sibuk bergambar. Tak sopan.*
Menunggu ketibaan Abang Lan. Awwwwwwwww!

No comments:

Post a Comment