Monday, July 5, 2010

Ketara sangat kah?

Nampak kan saya semakin happy? 
Ramai dah tegur
Lebih la 10 orang
Sebab tu bila sampai Pineng,
Ada yang komen benda yang sama,
Tak terkejut pon :)
Asik nak senyum je
Gelak je
Dulu tak macam ni ke?
Ada yang tanya,
happy happy sangat ni..
Dah ada pengganti ke?
ohhh tidak
Mana mungkin bha :)
Mungkin usia makin dewasa
Kita terasa nak berubah
Terasa semakin matang
Lalu perasaan dengki,sakit hati,cemburu,benci,menyampah perlahan lahan dihalau
Tu yang rasa lapang je dada ni
Rasa seronok je
Mungkin juga kehadiran si dia sesaat itu
Terus berubah menjadi seriang riang kini
Mungkin lah~

Seronok pula kawan dengan adik baru ni
Macam macam yang kami disuarakan
Apa yang sepatutnya dikatakan
Simple sangat berkawan dengan dia
Tak susah
Senang :)
Paling best
Tergelak gelak sambil terkentut
Gelak pon kami ada stail sama yang sendiri
Satu tumpah darah
Satu kepala
Satu nasib
Satu kelas pula tiba tiba
Tu yang boleh ngam kot
Tahu,ada yang cemburu
Ada yang fikir lain dah
Macam macam dah didengar
Tak kesah lah
Hak kamu kan nak bercakap
Jadi terpulang~

Ingat ni je..
Aku tak kacau kau
Kau jangan sentuh aku
Setel tak? okay kan?
:)

No comments:

Post a Comment