Wednesday, April 7, 2010

Stop Pelis.

Orang sabah itu muncul kembali. haaaaaaa rasa macam happy. baca msg dia rasa macam nak lari laju2. rasa macam nak nangis. rasa macam nak jerit2. tapi tapi tapi....
macam jer la. bila fikir2 balik. tak da guna pon. dia datang kejap2 je. lepas tu hilang balik. so baik tak payah berharap kan,.penat tau. dekat 2 tahun menunggu,rasa sangat tak berbaloi. bodoh gila kan.kenapa la benda ni boleh jadi. iya sebab i memang begini. sebab apa? iya sebab tah~ diri sendiri pon dah tak tau nak cakap apa. . ayat nak cakap pon dah berterabur. korang nak paham pon susah kan.  ahahahhahaha.
 rilex la leha. tak mati pon tanpa dia. fikir ke depan. cepat2 la buka kan hati ni kat orang lain. cepat2 la suka kan orang timur itu. mungkin juga orang kedah. mungkin juga kl je. erkkkk? okayyyy tada siapa. 
okay lepas ni i janji tdak akan sesekali bercerita pasal lelaki sabah itu! saya janji ni. ahahahhahahahah :((

2 comments:

  1. haha.."mungkin juga orang kedah"! itu terbaik!org kedah xkolot.semua baik2 juga.hehe!

    ReplyDelete
  2. ahahahha. baru perasan kot text u.
    mungkin juga org kedah... ye mungkin. :)

    ReplyDelete