Sunday, February 21, 2010

Tangisan Bersama Kazen Lagi

Khamis tu,kami dah janji nak lepak sama. Ezham bawa gf. Anys bawa "kawan". I sorang2. ahahhahahaha
Tak kesah la. Janji dapat keluar dengan mereka. Dah lama tak jumpa ezham ni. (adalah 3 minggu)
Rinduuuuu. :D
e'zham & emma
<3




anys & joker
bff
<3
sesi berbalas hadiah
e'zham dapat jersi German dari i and anys
suka la tuh
 ni la kejutan nya. i tak dapat agak pon dorang nak bagi hadiah. birthday day lepas. tapi dapat juga. before tu anys cakap kotak tu hadiah untuk si e'zham . rupanya untuk i. tengsssss sayanggggg!

jaket kulit idamannnn!!
mau nangeh suda....

muke gembiraaaaaa
malam lepak kat barrra 7,makanan sangat2 sedap!!

bermain bowling LONGKANG . galak gila main. sampai orang kiri kanan dah jeling2. padahal bukan habdal sangat pon.
bermain besbol pula


last dorang hantar balik rumah.
LEBIUUUUU SAYANGGGG
<3

5 comments:

  1. wahhh bestnye kalau boley lepak ngn korang...;))

    ReplyDelete
  2. anys tu budak kulinari part 1 ke??mcm penah nmpk jer..

    ReplyDelete
  3. anys tuh kazen i la.. hehehe.. yup2 time u bt spelng french die ade..
    nk lepak? boleh ajaaa. ahhahah :D

    ReplyDelete
  4. amboi, u i plak angpa? hehehehe. hmm comel gf ezham. anyss tu bff ke bf? itu kita tk pasti. hmmmmmmmmm?? hehehe. whatever pon leather jacket sgt hot dipakai oleh zaleha = LEHA HOT

    ReplyDelete
  5. massy- sgt rindu nak raba2 mas. :)

    ReplyDelete