Friday, February 12, 2010

cerita han..

i ada sorang kawan ms yang belum jumpa tapi sangat la baik + best. serius i sayang gila2 kat dia. tapi sebagai sorang kawan la. han. pendek je name dia. tak tau la orang nya tinggi ke pendek kan. tapi i rasa dah dekat 2 tahun lebih jugak la kenal dia. mula kenal kat myspace rasa macam kelakar je...

tapi sejak akhir2 ni,dia selalu je berubah angin. kang tiba2 cakap malas nak msg la. tak nak msg dengan sape2 seminggu la. kang emo lagi. tah pape je. rilex suda la. awak nak manja2 dengan mak awak boleh la macam tuh. kan kannnn.

tapi walau apa pun,i suka la kat dia ni. otak kuning gila.(memang gila2 sikit)
ni ada pesanan sikit:

+saya suka sangat kawan dengan awak
+suka juga cara awak,sangat sengat
+awak penah cakap kat saya,tak nak kehilangan kawan mcm saya,sebenarnya saya pon sama juga. kalau boleh tak nak kehilangan awak. kita kawan jeeee sampai saya dah kurus.(maknanya lama lagi la tuh)ehhehe
+kalau awak nak tau,awak la orang pertama saya kasi baca blog saya time mula2 dulu saya buat blog(sooooo bertuah!)
+seperti yang awak tau,dalam ms pon awak sorang je la kawan saya. :P
+awak2..jangan fikir sangat pasal benda lama eh. saya tau apa awak rasa. awak cool je. okay? :)

2 comments:

  1. yessss i know him!!!! hahaha. just say u love him, u surely know him, if you really want him then go for it! hehehehe

    ReplyDelete
  2. AHAHAHAH
    xpaham omputih. lalallallaalla !!!
    ahahhahahha

    ReplyDelete