Wednesday, January 27, 2010

SEDIH

Kalau dulu.
apa2 je cerita terbaru mesti dia bagitau i. apa2 je. walaupun i x la serapat kazen i lagi sorang ni.

Kalau dulu..
dia dapat masuk apa2 pertandingan,dia akan bagitau i awal2,lepas tu mesti pasti kan i datang untuk support dia. 

Kalau dulu..
kitaorang selalu msg2 tanya kabar..

Kalau dulu...
dia selalu bagi sepraiz kat i,benda2 yang tak kita jangka...seronok sangat..


Kalau dulu..
selalu juga tegur2 kat fb ke,ms ke...


Tapi tu dulu la...
Sekarang dah lain..
Betul kata orang,manusia cepat berubah..
Lagi2 pasal duit...
Sekelip mata je dah lain..


kan best kalau macam dulu... :((



No comments:

Post a Comment