Monday, December 28, 2009

oh MOK



nak diet nak diet! haaaaaa bila nak kurus ni. :(

ok ok ni betul betul

nak kurus gak sebelum july 2010

sebab ape july?

ye sebab july nanti saya nak jumpa dengan kawan lama saya

nanti bila dia tengok saya..

ada dia akan berkata begini

"lehaaaaaaaaa,makin semangat kau sekarang kan!! bila nak kurus ni? AHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA!! "

ataupun begini

"lehaaaaaaaa,kau dah kurus sekarang. makin comel. haaaa macam ni boleh la jadi kekasih hati aku. :) "

okay saya jujur,saya suka dia..so saya memang nak kurus sebab dia. 

>>>>>so pandai pandai la buat keputusan. semuanya ditangan kau leha. kalau kawan lain boleh buat kenapa kau tak boleh? kalau kat biggest loser boleh buat kenapa kau tak boleh kan? :)

ok kali ni kena jujur lagi

berat sekarang 85 kg

dah puas makan,langsung tak diet beberapa bulan

so target nak tinggal 65 kg before bulan july ni boleh tak?

ye mesti boleh punya!! :D

Good luck leha!

10 comments:

  1. abah kamu nak 65kg by july.target sikit2 boleh tak. haha. target 10kg dulu. 5kg pun da make a lot of difference.

    btw, berat kite same skarang. so nak ape rancangan untuk seiringan kurus?

    ReplyDelete
  2. ahahhaha. bole punye! kene yakin!! ahahha. rancangn akak nk g gym je. kalo x slp umh akak ad gym kat bwh tuh. :)

    kak dik?

    ReplyDelete
  3. cayok222.boleh.da masa lagi 7 bulan.hari2 jog jaga makan confom bole
    ;]]

    ReplyDelete
  4. hahahaha! tengs! kite same2 capai impian kitaa!! ahahahha :)

    ReplyDelete
  5. hey yg ! ha , aku un same , jum diet bersama ! ;D

    * dri jauh aku support ko taw :D

    ReplyDelete
  6. haaaaaaaaaaa! tengsss!! :D
    terharu!!
    tgk la ak updates blog pic yg ak dh kurussss
    hehehehe

    ReplyDelete
  7. mas tgu akak kurus ni. marvelous!!!! gagagaga

    ReplyDelete
  8. u bace?? haaaaaaaaaaaaaaa malu la my mentor!! ahahhaha
    tengsss!! :)

    ReplyDelete