Saturday, September 19, 2009

B.F.F


Dalam hidup ini…
Saya belajar bagaimana untuk sayang…
Saya belajar bagaimana untuk senyum…
Saya belajar untuk bergembira...
Saya belajar untuk menjadi penyayang...
Saya belajar untuk menghormati ibu bapa saya...dll
Tp....
Dalam hidup ini juga....
Saya belajar bagaimana untuk menipu...
Saya belajar bagaimana untuk mencuri....
Saya belajar bagaimana untuk menjadi malas...
Saya belajar bagaimana untuk ponteng kelas......
Saya belajar bagaimana untuk menyakiti hati orang....dll
Tp kan.....eerrrmmmm...
Dalam hidup ini.....
saya tak pernah belajar bagaimana untuk terus lupakan awak....
orang orang yang selalu buat saya gembira dikala sedih,ketawa dikala menangis,
susah nk carik manusia yang betul betul hargai frendship..
saya dah jumpa!
love korang la!!
!!







No comments:

Post a Comment