Monday, September 28, 2009

cm ne lah ak leh knal bdk sial cm ko...

bajet bagus.padahal ko kosong do,xde pape.ilmu pn xde,tau nk rompak2,jual bnda haram.
dah tau dr tue x btol,dgr la nasihat org.nie makin terok kot.ak dh lame diam tp xleh tahan lak lame2 cm nie.byk kali ak bg peluang kat ko nk baiki dr tue tp bile tgk2 balik same je.sial la.ko tau x ko sial.pembawa sial dlm idup ak.sejak kenal ngn ko,xde bnda baik pn berlaku dlm dr ak,kat dr ko apetah lg.dah la,berubah la wei.ko bkn bdk2 lg.dah besar pn.xmalu ke ngn adik2.xrase malu ke makan duit haram,pastu bangge lak bgtau ko slalu bg duit kar family ko,konon tlg dorg tp sumber mane2 tah ko dpt.ak tau konfem ko bace bnda nie.paham2 sndr la asl ak elakkn dr dr ko skg.mampos la ko wei.ak xde kene mngene pon ngn ko.bkn sedare ak pn,yg ak beriya2 nk tlg.bkn ko sorg je kwn ak,rmai lg wei.xheran pn kalo ak hilang sorg kawan lahanat cam ko.dah la bodoh.bangang.otak xpenah nak matang.org dh jauh tinggal ko kat blakang.ko idup la sorg2 kat lorong gelap tue.serik dah wei nk kawan ngan org cam ko.ak doa,b4 ko mampos ko sempat la taubat.sory ak dah xleh nk ckp elok2 ngn ko.so skg ko nk bt pe,MAMPOS LA KO.

Saturday, September 19, 2009

B.F.F


Dalam hidup ini…
Saya belajar bagaimana untuk sayang…
Saya belajar bagaimana untuk senyum…
Saya belajar untuk bergembira...
Saya belajar untuk menjadi penyayang...
Saya belajar untuk menghormati ibu bapa saya...dll
Tp....
Dalam hidup ini juga....
Saya belajar bagaimana untuk menipu...
Saya belajar bagaimana untuk mencuri....
Saya belajar bagaimana untuk menjadi malas...
Saya belajar bagaimana untuk ponteng kelas......
Saya belajar bagaimana untuk menyakiti hati orang....dll
Tp kan.....eerrrmmmm...
Dalam hidup ini.....
saya tak pernah belajar bagaimana untuk terus lupakan awak....
orang orang yang selalu buat saya gembira dikala sedih,ketawa dikala menangis,
susah nk carik manusia yang betul betul hargai frendship..
saya dah jumpa!
love korang la!!
!!