Saturday, May 30, 2009

Happy Birthday Aim!












Happy Birthday Aim!.....
Hey My Baby Boy Dah Besar Yeah! Hahahahha. Umur kau dah 7 tahun aim,jangan nak ngade2. Ak 7 tahun dah ade adik 7 tahun gak(yelah kembar...hehhe). Tak de pon nak manja2 lg. Nih mkn pon mak suap,baju mak peke kan,bedak kat muke mak sapu,hisap nenen(botol ehh)hehehhe,sume tuh aim dah kene buang. Nih bile kene buli report ngn ayah. Ceeehh podahhh!

Hahahha. Pape pon aim akak still sayunk sgt2 kat aim.Aim la adik terbaik. Dgr ckp sbb adik2 lain xmau pun ckp ngn kakak,aim sorang je. Xpe la aim,nnt akak kaya akak ajk aim duduk banglo nagn akak ye..
;)

Orang ramai lak dtg. Tak tentu arah jadinye. Mak ngan ayah perang2 masak didapur. Due2 nak tunjuk hebat masak. Ayah buat ciken cop nye,mak msk mee kari dll,ak buat cup cakes. Haaihh rezeki byk betul arituh. Alhamdulillah. Sedara2 pun bwk balik mknnan sikit. Sedap katenye. Hahahha. Tggu la kak con korang bukak restoran nnt yaaa.
;)

Part paling best aim bukaka hadiah. Waaahhhhh!! Byk betul die dapat. Mcm2 ada. Tengs la kepada rakan2,sedara2 yang bg. Aim suke sangat2! Siap susun2 kat almari die. huhuho.Dah sume balik kami pon kemas2 la rumah. Agak letih tapi seronok sebenarnye jmpe org2 nih. Haaaihhh tah cm ne la kalo time ak kawin kan??...hahhah LEHA GATAL!

Selamat Ulang Tahun ke 7!

No comments:

Post a Comment